loading...
طرفداران بهزادپکس و احمدسولو
:::::طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو::::::




 

##کانون هواداران  بهزاد پکس و احمد سولو تابع  قوانین  جمهوری اسلامی ایران می باشد##

##وتمام مطالب ما مجاز بوده وتمام قوانین اسلامی رعایت میشود##




::::تبلیغات::::


















آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1393/05/18 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

اقا من از شما معذرت میخوام
بحث پولش نیست
اخه هیچ کنسرتی تالا ندیدم اینجوری بلیت بفروشه
از طرفی به رپ تو ایران گیر میدن و مجوز خوندن نمیدن
بعد عجیبه بیان مجوز کنسرت بدن
اون کنسرت هایی که میگی واسه 16 تیر 91یا92 بودش ک مدتش کم بود
بازم من عذر میخوام

این نظر توسط سعیدستم در تاریخ 1393/05/16 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

بعدشم فیلمای کنسرت بهزادپکس چندتایی تو سایت ها هس کی گفته نیس

این نظر توسط سعیدستم در تاریخ 1393/05/16 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

اخه علی داش تو ک چیزی نمیدونی الکی براچی تهمت میزنی 10تومن میخای پول بدی اندازه 10میلیون تهمت زدی من خودم الان از کنسرت علی بابا میام قبلش زنگ زدم شماره حساب داد پولو ریختم رسیدو بردم دادم بیلیطو گرفتم همین الانم میام
من عاشق بهزادپکس-وعلی بابا -عمران هستم هرجا باشن میرن مخصوصا بهزادپکس
بعدشم فیلم نمخیذارن بگیرن من میخاستم بگیرن نذاشتن ولی اخرش با علی بابا و عمران عکس گرفتم
امشبم خیلی بهم خوش گذشت تو کرج بود همه اون کسایی ک اومده بودن تمام از کرج بودن ولی من از 2تا دوستام از جایی دیگه بودیم عشق ب رپ دیس لاوه دیگه چی میشه کرد

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/05/16 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

این کنسرت ها همش دروغه
اگه راست بود این همه تالا کنسرت گذاشته بودید یه عکسی یه فیلمی ازش پخش میشد
بعدم اینا پول رو میگیرن و میگن واست جا رزرو میکنیم و بعد روز کنسرت بیل بلیط رو بهت میدیم
شما بگید منطقیه
هرچند این نظر رو نمیذارن باشه و پاکش میکنن
پاسخ : این دوتا عکس واسه شما
البته اگه باور کنید
http://img.ir/xXTc.jpg
http://img.ir/wXTc.jpg
در ضمن پولش تو جیب من نمیره که بخوام شمارو توجیح کنم این سایتم دارم با خرج خودم میگردونم واسمم فرقی نداره که شما چه فکرایی پیش خودتون میکنید من دارم به عشق طرفدارا این سایتو میچرخونم

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/05/16 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

این پستی ک گذاشتین همین کنسرت امروزه؟؟؟؟
پاسخ : نمیدونم خبر ندارم

این نظر توسط sahar در تاریخ 1393/05/15 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

be nazaram behtare ke alibaba ba behzad bekhune

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/05/14 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

شما مدیر اون وبی هستید که مسدود شد؟
خدا وکیلی خیلی خوشحال شدم.
شانسو نگا تو لیست بروز شده های رزبلاگ دیدمتونشکلک
پاسخ : اره ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مدیریت جدید راضی هستید؟
    ::::تبلیغات::::


    ::::تبلیغات::::

    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 419
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2431
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 910
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,611
  • بازدید ماه : 7,055
  • بازدید سال : 69,661
  • بازدید کلی : 904,055