loading...
طرفداران بهزادپکس و احمدسولو
:::::طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو::::::




 

##کانون هواداران  بهزاد پکس و احمد سولو تابع  قوانین  جمهوری اسلامی ایران می باشد##

##وتمام مطالب ما مجاز بوده وتمام قوانین اسلامی رعایت میشود##




::::تبلیغات::::


















آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامین در تاریخ 1393/05/23 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

داداش حمید ، ی عکس درست ودرمون از این علی بابا بذار ببینیم جمالشو ای که هر دفه یه جوریه عکسش،امان از این خواننده ها از بس این عکساشونو دستکاری میکنن.

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/05/22 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی مدیر سایت؟
ببین عزیزم لازم نیست اینقدر جوش بیاری بعضی ها دیگه شورشو در میارن به دل نگیر .
ی مطلب دیگه : جان هر کی دوست داری اخبارشون رو تو سایتت بزن چرا همه رو به یک چشم نگاه میکنی آخه؟ ولشون کن بگن خودشون خسته میشن . خواهش میکنم اخبارشون رو بزار .
دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشیدشون.

این نظر توسط majid در تاریخ 1393/05/22 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

Dash hamid concert behzadpax keye ???????behzado eshghe!!valaaa? 

این نظر توسط مریم[خدای آرالما] در تاریخ 1393/05/21 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

سعید؟بسه!فهمیدیم رفتی کنسرت! انقد کنسرت کنسرت نکن!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مریم[خدای آرالما] در تاریخ 1393/05/21 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخشکلک

محمدرضا اگه شک داری خب برو فیسبوک ازش بپرس!مطمئنا جواب میگیری...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/21 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

یکی یه بار دیگه بگه کنسرت الکیه میام انگشتو میکنم تو چشم سمت راستش خخخخخخخخخخخخشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/21 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

مریم فیلم علی بابا رو میخای چیکار ولش کن برو یه فیلم هندی بخر بذار نگا کن یا برنامه کودک تام جری رو بذار نگا کن خخخخخخخ شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/21 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا من رفتم کنسرت علی رفتم واقعیت داره بعدشم 10تومنه دیگه تو 10تومن میخای بدی ولی پدر مردمو میخای دربیاری اخه مرد حسابی ب 10تومن یه بسته سیگار نمیدنشکلکشکلک کنسرتای خواننده های معروف 70 80 تومنه تو اگه بخای اون کنسرتا بری میگی باید شامم بدید چون من 70تومن میدم این بچه بازیا چیه اخه.......یا برو یا نمیریم این همه تهمت نزن من اگه اون سریم رفتم فقط بخاطره عمران بود خیلیییییییییییی دوسش دارم علی بابا انقدر خودشو میگیره ادم فک میکنه بهزادپکسه.......شکلک بعدشم فیلم میخای بیا بهت فیلم بدم خیلی فیلم دوست داریشکلک

این نظر توسط hamidreza..! در تاریخ 1393/05/21 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

مریم زیرابی بری ک هیچ..زیر خاکم بری نمیذارن فیلم بگیری...خودمونو بکشیمم نمیذارن ...انگارمیخوایم بخوریمشون...حالاخوبه مجیدخراطها نیستن....خخخخخ

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/05/21 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

داداش من چطور اعتماد کنم این کنسرت راسته و واقعا بر گذار میشه؟
اگه واقعا راسته یه عکس از کنسرت علی بابا وقتی علی داره تو جمع میخونه بزار تا بدونیم واقعا راسته.
اگه راسته پول بلیط رو دم در محل کنسرت حضوری بگیرید.
نه کارت به کارت به یه ادمی که هیچ معلوم نیست کیه و سایتی که هیچ معلوم نیست با صاحب اثر اهنگا و کنسرتا ارتباطی داره یا نه.
این پست رو تایید کن و جوابشو بده تا سوال تو ذهن خیلی ها جواب داده بشه
پاسخ : اولا مشکل خودته که اعتماد نداری
عکس هم گذاشتم بیشتر از اینا نبود
پول تو جیب من نمیره که بخوام جوابتونو بدم
در مورد منو سایتم درست صحبت کن
بالا سایتو نگا کن نوشته سایت طرفداران ننوشته سایت رسمی
اگه مشکل داری برو سایت رسمیش
صدبارم گفتم من هیچ ارتباطی با هیچکس ندارم
من وظیفمه که اطلاع بدم پولش تو جیب من نمیره این سایتم با پول خودم دارم میچرخونم
نظرتم تایید میکنم تا بقیه ببینن و جوابشونو بگیرن اینجا دموکراسیه نه دیکتاتوری


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به سایت طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مدیریت جدید راضی هستید؟
    ::::تبلیغات::::


    ::::تبلیغات::::

    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 419
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2431
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 910
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,699
  • بازدید ماه : 7,143
  • بازدید سال : 69,749
  • بازدید کلی : 904,143