loading...
طرفداران بهزادپکس و احمدسولو
:::::طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو::::::




 

##کانون هواداران  بهزاد پکس و احمد سولو تابع  قوانین  جمهوری اسلامی ایران می باشد##

##وتمام مطالب ما مجاز بوده وتمام قوانین اسلامی رعایت میشود##




::::تبلیغات::::


















آخرین ارسال های انجمن
hamidreza بازدید : 748 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (10)

دمو البوم جدید سامان جلیلی به نام پرتگاه

البوم کامل به زودی از همین سایت

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeid در تاریخ 1393/05/30 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

فقد علی بابااااااااااااااااااااااااااااا
بعدشم عمراااااااااااااااااااااااااااان

این نظر توسط asal در تاریخ 1393/05/29 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سعید جان اون موقع ک ما با علی میرفتیم بیرون شما کجا بودی ؟؟؟ من بهتر از هر کسی علی رو میشناسم بی خودی خرابش نکن

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/28 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

عسل من افتخار نمیدم با اینجور ادما حرف بزنم اون اگه اهنگای منو گوش کنه
میاد از من امضا بگیره شماهم خواهشا الکی طرفداری نکنید خودتم بکشی بری بگی من تورا دوست دارم من بخاطره تو بایکی جروبحث کردم از اینا حرفا اصلا نمیگه اینجا ادم داره حرف میزنه اون خیلی مغروره
پس خاهشا الکی لذت ببر لذت ببر نکن من اصلا افتخار نمیدم اهنگاشو گوش بدم اصلا نمیدونم چه اهنگای خونده دوستم ندارم گوش بدم شما برو دنبال اهنگاش ببین باز عاشق کی شده باز درباره کی میخاد بخونه
من فقط بهزادپکس گوش میدم کل اهنگاشم دوست دارم
بعدشم به تو بگن دو خط از رپ بنویس فقط مینویسی علی بابا چون از رپ سر در نمیاری
به دختر چه اومده رپ شما برید فیلم خانوادگیتونو نگا کنید بعد تیتراژ اخرش محمد اصفهانی رو گوش بدید من اونوقتایی ک رپ مینوشتم میخوندم این رپرا هنوز زبون باز نکرده بودن شما اونوقت هفت سنگ بازی میکردید
اینم اخرین حرفمه از کسی ک یه روز عاشق اینه یه روز عاشق اون یه روز درباره این میخونه یه روز درباره اون بدم میاد ازشون متنفرم
بعدشم سبکی به اسم دیس لاو نیس تو غرب فقط تو ایرانه اگه هم باشه
بهزادپکس شاهشه
بهزادپکس شاه دیس لاو
بهزادپکس یه رپر واقعیه هم دیس لاواش هم اجتماعیاش حرف نداره
عسل تو برو به عسلیت برس نمیخاد طرفداری اینو اون بکنی
پاسخ : اولا بابا بزرگ رپ شما قبل از رپ نوشتن باید یه کم بری حرف زدن با بقیه رو یاد بگیری
دوما شما که افتخار نمیدی اهنگاشو گوش کنی از اون بالا بالا بیا پایین یه وقت باد میاد میخوره بهت میچایی
سوما ما همه بی سواد رپ شما که خیلی سر در میاری بگو ببینم شما که افتخار نمیدی اهنگاشو گوش کنی پس از کجا فهمیدی راجب چی خونده
اینطور که پیداس شما قد اقای جنتی سن داری که میگی موقعی که من رپ مینوشتم اینا زبون نداشتن
ضمنا اقایی که اینقد ادعا رپریت میشه هنوز یاد نگرفتی که بقیه هم سلیقه دارن
و باید به سلیقشون احترام بزاری قرار نیس هر چی تو گوش کنی و بگی بقیه هم گوش کنن و به حرف تو باشن
در ضمن یه باره دیگه درباره چیزای دیگه نظر بدی و زیادی بامزه بازی در بیاری و با نظراتت بی احترامی کنی به بقیه دیگه جات تو این سایت نیس
اینم حرف اخر من بود
وسلام

این نظر توسط asal در تاریخ 1393/05/28 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

سعید جان من عادت ندارم بی مورد حرفی بزنم هر چی گفتم واقعیت بود فکر کنم اونایی ک باید میفهمیدن فهمیدن من 3 ساله ک این اهنگو داشتم حالا شما گوش کن لذت ببر وقتی ام از چیزی خبر نداری نظر بی خود ی نده خیلی ام دوست داری بیشتر روشن بشی از خود علی بپرس . دیگه ام این بحثو ادامه ندین لطفا

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/27 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

اولا ک مریم خانوم توازکجا میدونی؟
دوما علی بابا تو اهنگ فرشته میگه من فقط دلخوشیم این بود تورا مسخره کنم یا یه جا میگه تو دور همیا بودم به تو توجه نمیکردم از اینا حرفاما ادم با عشقش اینا کارا رو میکنه؟علی بابا تو اهنگاش فقط درداشو میگه پس نتیجه میگیریم این عشق جدیدشه بعدشم دوسال پیش اصلا علی لون نبود علی لون داشت شیر خشک میخورد این اهنگم با علی لون خونده واسه دوسال پیش نیس
بعدشم تو اهنگش میگه این روزا حال اون سیگاری رو دارم ک حرف از ترکشه این جمله اس ام اسه علی بابا خونده این اس ام اسم واسه امساله دوسال پیش نیس
اطلاعاتتون بیشنر کنید بعد بیادیید اینجا بگید هی هیچی نمیگم هی فلان نمیکنم
سلطان رپرها بهزادپکس
پادشاه دیس لاو بهزادپکس
پدر دیس لاو بهزادپکس
سلطان احساس بهزادپکس
سلطان درد بهزادپکس
بهزادتوپول من خیلی دوست دارمشکلکشکلک بهزادبا شکمش این رپرای جدیدو بزنه تا هفتا کوچه میرن عاشقتم توپول منشکلک

این نظر توسط asal در تاریخ 1393/05/27 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

ای بابا هی میخواد ادم سکوت کنه تواضع ب خرج بده نمیشه اولا با عرض معذرت از مدیر محترم میدونم جای این حرف این جا نیست ولی بعضی موقع ها دیوونه میکنن ادمو ف.....ه قبل از اینکه علی بابا رپر بشه باهاش بوده هی نگین عشق جدید . عشق جدید ب دلایلی بهم زده بودن الانم در شرف اشتی هستن ... امید وارم روشن شده باشین همه . این اهنگ علی بابا هم اسمش فرشته منی هستش ک واسه 2 یا 3 سال پیشه ولی پخش نشده خیلی قدیمه شکلکبازم معذرت از همگی شکلکشکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1393/05/26 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

داداش این اهنگی واسه عشق جدیدش علی بابا خونده میاد بیرون یا نه ؟ خبری چیزی دربارش داری بهم بدی؟
پاسخ : خبری ندارم فقط میدونم کارای جدیدش تو چن هفته دیگه میاد بیرون

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/05/26 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

لایک رامین خخخخخخشکلکشکلک
رامین سامان جلیلی رو چندتا دوست داری؟اگه دوسش داری اونم تورا دوست داره خخخخخخخخخخشکلکشکلک

عشق است بهزادپکس توپول منشکلکشکلک
مدیر چرا اعصاب نداری گلم یکم مسلط باش به خودت اینطوری زود پیر میشی دیگه بهت امار نمیدن شکلک
پاسخ : شماها منو پیر میکنین

این نظر توسط رامین در تاریخ 1393/05/26 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

خداییش این تیکه رو داشته باشین رو کاور نوشته!! بزودی در سراسر کشور!!!!!!!!!!!!!!!! بابا دمت گرم مگه چیه؟ پس از قرن ها ی البوم دادی،جوری نوشته مگه میگی تو کشور میخواد 4gنسل چهارم بیاد.
پاسخ : عادت دارین هر چیزی میبینین مثل طلبکارا باشین؟

این نظر توسط رامین در تاریخ 1393/05/26 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

خداییش این تیکه رو داشته باشین رو کاور نوشته!! بزودی در سراسر کشور!!!!!!!!!!!!!!!! بابا دمت گرم مگه چیه؟ پس از قرن ها ی البوم دادی،جوری نوشته مگه میگی تو کشور میخواد 4gنسل چهارم بیاد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مدیریت جدید راضی هستید؟
    ::::تبلیغات::::


    ::::تبلیغات::::

    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 419
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2431
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,825
  • بازدید ماه : 1,112
  • بازدید سال : 63,718
  • بازدید کلی : 898,112