loading...
طرفداران بهزادپکس و احمدسولو
:::::طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو::::::




 

##کانون هواداران  بهزاد پکس و احمد سولو تابع  قوانین  جمهوری اسلامی ایران می باشد##

##وتمام مطالب ما مجاز بوده وتمام قوانین اسلامی رعایت میشود##




::::تبلیغات::::


















آخرین ارسال های انجمن
hamidreza بازدید : 1929 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (11)

یه یادی کنیم از عمران منتظر اهنگ جدیدش باشید

آهنگ احساسی و شنیدنی عمران به نام نخند

اسپانسر : دکتر سارا کاویان / ترانه : عمران

(13 تیر ) سالروز تولد عمران می باشد که با یه خرده تاخیر به ایشان تبریک میگوییم

قسمتی از متن آهنگ دیس لاو عمران :

اون کیه به جام ، نخند / اصلا پیشش باش ولی جوون چشام نخند

بهم زنگ زدی که صداشو واسم بذاری ، از همه زدم رو غرورم پا گذاشتم

بعد تو هیشکی نتونست منو بخندونه آخه خندمو روی لبات جا گذاشتم

http://behzadpax.cum.ir/dl2/em/emran.jpg

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فوتبال فیفا در تاریخ 1393/05/16 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ : لینکو ثبت کن هر وقت شد خبرم بده نا ثبتت کنم

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/05/16 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

عمران جون ...خاک پاتم......دمت گرم خیلی باحال بووووود...خیلی حال کردم..واقعادمتگرم...


این نظر توسط امید در تاریخ 1393/05/15 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

اینم متن اهنگ

امروز تولدمه ، عشقم توهم دعوتی
سردرد......باز این سردرد لعنتی ، اومده سراغم
فکرت نمیذاره بخوابم.....
فکر کردم اومدی بمونی
دیر اومدی زود رفتی ، یکم میموندی کاشکی
اینم یکی از اون دروغا که گفتی
تک فرزندی ولی خیلی داداشی داشتی
یه طعم تلخ،خونه پر دودو دیدی بعضی بقتها یه چی میگیره گلوتو؟
حس بدیه هرشب سر درد بد خواب ، آروم ولی با قرصهای اعصاب
این عطر توئه همه جا باهامه ، حتی وقتی بیرونم
یه بار مادرم دید حرف میزنم با عکسات اونم مثل دوستام گفت دیوونم
فکر . سردرد . عکسات . خیره
دعا کن دلم از نامردینت نگیره
فقط یه زنگ ، پیش تلفنم بترس از روزی ازت پیش خدا گله کنم
چندتا عکس ، میگیرم حستو
یه اسم هایی مو به تن سیخ میکنه مثل تو
توووو غرق شادیاشی ، بد مست میکنم اگه تو ساقی باشی
باز حافظ ، از برم صفحاشو
عین خیالتم نیست که منو پیر کردی
با اینکه میدونم اصلا نمیایی فال ، گرفتم خوب اومده میگه دیر کردی
ماکه نه ، شاید اون بیاد به کارت
دورترین نقطه دنیام الان کنارت
خدا نمیبینه افتادم از چشمش
یوسف باز آید ولی با عشقش
♥ ♥ ♥ ♥ ☺☺ ♥ ♥ ♥ ♥
اون کیه بجام ، نخند
اصن پیشش باش . ولی جلو چشام نخند
نخند ، آتیش گرفته جونم
اون دستی که نازت میکنه رو میشکونم
امروز قرار بود که تو کنار من باشی
نخند کی اومده بجام زود
بی انصاف دستی که توی دستاشه
بهش بگو یه زمانی لای موهام بود
همش میگفتی که آرزوته من و تو باشی
تنها کجا برم که با هم نرفته باشیم
یکی بهم بگه اونی که میخنده کیشه؟
صدا خنده هاتون هنو تو سرم میپیچه
بهم زنگ زدی که صداشو واسم بزاری
از همه زدم رو غرورم پا گذاشتم
بعد تو هیچکی نتونست منو بخندونه
آخه خندمو روی لبات جا گذاشتم
دنیام جهنم شد که دنیات بهشت باشه
دلم آتیش گرفته بود ولی بازم میخندیدم
اون زمانی که پشت خطت بودم
یا اسممو اشتباه صدا میزدی باید میفهمیدم
رو شونه کیه سری که روی شونم بود
بخند ، بگو آویزونم بود
همه کست بودم حالا اون شده عزیزت؟
من با بغض میخوابمو تو با عشق جدیدت
پاسخ : مرسی

این نظر توسط koorosh pax در تاریخ 1393/05/15 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

ناموسن پرچمش بالاس...........شکلک

این اهنگه جدید علی بابا کی میاد بیرون ؟
پاسخ : زیاد نمونده

این نظر توسط hesan در تاریخ 1393/05/15 و 3:54 دقیقه ارسال شده است

این آهنگ جزو اون آهنگ هایی بود که توی زندگیم میمونه...
سپاس از دوست عزیز عمران بابت کار هنریه فوق العاده اش و
داداش حمید گل بابت سایت و زحماتش...
دوستووووون دارم....
پاسخ : ممنون داش بابت روحیه

این نظر توسط saeid در تاریخ 1393/04/31 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

داش حمید بالاخره خبری از فرشاد پیکسل دستم اومد قراره بعد از رمضان اهنگشو بده بیروووووووووووون
پاسخ : اره دیشب خبرشو دیدم

این نظر توسط mohammadamin در تاریخ 1393/04/29 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

داداش دمت گرم.
مخصوصا از این تیکه به بعد واقعا ایول داری: اون کیه به جام نخند

این نظر توسط soheil در تاریخ 1393/04/28 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی حال کردم با آهنگش واقعا زیبااااااااااا بودشکلکشکلک

این نظر توسط soheil در تاریخ 1393/04/28 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی حال کردم با آهنگش واقعا زیبااااااااااا بودشکلکشکلک

این نظر توسط soheil در تاریخ 1393/04/28 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی حال کردم با آهنگش واقعا زیبااااااااااا بودشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به سایت طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مدیریت جدید راضی هستید؟
    ::::تبلیغات::::


    ::::تبلیغات::::

    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 419
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2431
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 910
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,596
  • بازدید ماه : 7,040
  • بازدید سال : 69,646
  • بازدید کلی : 904,040